«Синергія в роботі поколінь можлива», – Віталія Коніщук

«Синергія в роботі поколінь можлива», – Віталія Коніщук

20-го листопада Віталія Коніщук, Head of Media Business Education Вищої Школи Media & Production, у рамках презентації звіту дослідження «Формула Поколінь: Цінності та Мотиви сучасних генерацій», долучилась до панельної дискусії, організованої Academy DTEK та hh.ua| grc.

Колеги провели власне дослідження, поставивши собі за мету вивчити інтереси, сучасні цінності та мотиви українських поколінь: X, Y, Z та Бебі-бумерів. Головним інсайтом дослідження є те, що молодь (Z та Y) прагне бути більш самостійною, вона відкрита до нових ідей та пригод. Для старшого Покоління X – комфорт та безпека є пріоритетом, вони прагнуть до збереження традицій та звичаїв, слідують правилам і нормам. Детальніше про дослідження – за цим посиланням.

У рамках дискусії представники передових українських компаній шукали шляхи, як залагодити конфлікт між представниками різних вікових груп у компанії, чи існують суперечності на практиці та які стереотипи варто руйнувати разом.

Зокрема, Віталія розповіла про синергію поколінь в 1+1 медіа та підсумки першого запуску програми стажування #забутипровік:

«В 1+1 медіа діє програма стажування для студентів 1-5 курсів, в яких свої запити та очікування. Проте, ми вирішили піти далі та кинули собі виклик, запустивши аналогічну програму, але для Людей Ідей+. З плюсиком, адже ми не розділяємо стажерів та не говоримо про їхній вік. Отримані результати нас вразили: стажери писали сценарій для розважальних програм та сюжетів, вели соціальні мережі, розповідали суперкруті історії та вражали всю команду. А одна з наших леді зазначила: «Я все життя працювала на неулюбленій роботі та вперше за своє життя йду на роботу, як на свято». Показовим стала спільна робота об’єднаних поколінь, адже в Групі внутрішніх комунікацій 1+1 медіа структура роботи була побудована наступним чином: керівник з покоління Y, ментор з покоління Z, а сам стажер з покоління X».

«Ми переконалися: попри різні інтереси, синергія в роботі поколінь можлива. Варто лише звертати увагу на старше покоління, адже його представники здатні генерувати потужні ідеї та завжди відкриті до нових пригод на рівні з молоддю. Наш медіахолдинг буде працювати з цією соціальною ініціативою надалі, адже з приходом Людей Ідей+, в компаній почалися зміни. Будемо раді, якщо до нас прислухаються інші та долучаться до боротьби з ейджизмом», – резюмувала Віталія.

04080, Україна, м. Київ, вул. Кирилівська, 23, офіс 1+1 media

ideaspeople@1plus1.tv