1+1 media буде боротись з ейджизмом в Україні і запускає проект «Люди Ідей+. #забутипровік»
1+1 media ініціювала запуск масштабної соціальної кампанії «Люди Ідей+. #забутипровік», яка має на меті зруйнувати стереотипи про те, що вік має значення і що люди поважних років не здатні генерувати потужні ідеї, розпочинати власну справу та освоювати нові навички.
21 травня в прес-центрі УНІАН відбулась презентація нового соціального проекту, ініційованого 1+1 media, – «Люди Ідей+. #забутипровік». Передумовою запуску кампанії стало опитування, яке на замовлення медіахолдингу провела дослідницька агенція Info Sapiens. Його результати свідчать про наявність усталеного стереотипу, що розцвіт творчого мислення відбувається до 40 років. Майже дві третини опитаних вважають, що існує такий вік, коли вже пізно змінювати фах, опановувати нову спеціальність чи починати новий проект або бізнес, в середньому він складає 50-56 років. Найбільш консервативними виявилася саме старша аудиторія – майже 70% респондентів віком від 50 років вважають, що після певного віку нові проекти (у широкому сенсі) розпочинати пізно. Ознайомитись з результатами дослідження можна за цим посиланням.
«Крім вікової дискримінації з боку роботодавців, яка, на жаль, досі має місце в нашому суспільстві, українці, в силу багатьох причин, втратили (або так і не знайшли) віру в себе та свої ідеї. Ми, як компанія Людей Ідей, вміємо мотивувати і беремо на себе місію допомогти суспільству стати толерантнішим, а українцям у віці з позначкою «+» – не боятись мріяти, будувати плани та реалізовувати найамбітніші цілі», – коментує Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 media.
Проект складатиметься з кількох етапів: запуску спеціального курсу програми стажування «Люди Ідей+» для людей літнього віку, циклу мотивуючих історій та експертних інтерв’ю, спецпроектів з партнерами та конференції за участі відомих спікерів і тренерів.
«Наша головна задача – показати людям, які зневірились у собі, альтернативний варіант, а також познайомити їх з особливостями телевізійного бізнесу. Саме тому ми запускаємо спеціальний курс програми стажування 1+1 media «Ближче до ТБ», в рамках якого запрошуватимемо кандидатів з певним бекграундом спробувати свої сили в нашій команді. Ми підібрали вакансії у відділи, де їм буде найбільш комфортно та цікаво в плані викликів і задач. Наприклад, можна буде позмагатись за місце стажера в TSN.ua, групі з корпоративної соціальної відповідальності, спробувати свої сили в промо-відділі та в «Сніданку з 1+1», - Лариса Брувер, HR-директор 1+1 media.
Цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, реалізований у колаборації з відомим київським фотографом Вікторією Квіткою, знайомитиме українців зі справжніми Людьми Ідей+, які мають потужну історію та на власному прикладі доводять, що вік – це не завада на шляху до реалізації цілей, а рік народження не грає жодної ролі в процесі досягання успіхів.
«В рамках проекту ми взяли інтерв’ю у понад 30 героїв, більшість з яких відомі кожному. Це представники кінематографу, журналістики, музики, бізнесу, спорту і т.д. Хтось з них розпочав займатись справою всього життя після 60-ти, а хтось ще змалку визначився зі сферою діяльності. Крім цього, частина учасників проекту – співробітники 1+1 медіа, хто давно працює в компанії, стояв біля її витоків та вражав результатами своєї роботи. Додатково ми шукатимемо Людей Ідей+ протягом усієї кампанії, тож якщо ви знаєте потенційних учасників проекту – обов’язково напишіть нам. Також ми відкриті до співпраці та чекаємо на компанії, які готові «підхопити» вірус боротьби з ейджизмом та підтримати проект», – зазначила Світлана Павелецька.
Офіційними партнерами проекту вже стали: найбільший сайт з пошуку роботи Rabota.ua, Благодійний фонд «Життєлюб», кадрова компанія «АНКОР».
Нагадаємо, в 2017 році 1+1 media запустила проект «Люди Ідей», який розповідає про співробітників медіахолдингу. За більш ніж рік існування, він став фіналістом таких відомих премій в галузі комунікацій, як European Excellence Awards 2018, Baltic Communications Awards, SABRE Awards EMEA 2019, а наприкінці минулого року кейс отримав золото Effie в категорії Corporate Reputation.