Нові здобутки компанії Viasat та проєкту #забутипровік
4 вересня 2021 року компанія Viasat стала лауреатом 2-го ступеню Всеукраїнської відзнаки кращих компаній та персоналій телеком та медіа індустрій Telecom Awards 2021 у категорії «Соціальний проєкт року» з ініціативою «Viasat проти ейджизму».
Зокрема, Viasat став генеральним медійним партнером соціального проєкту 1+1 media #забутипровік, який має на меті протидію ейджизму та руйнування стереотипів, пов’язаних щодо людей старшого віку.
Починаючи з 25 серпня, на сторінках компаній у соціальних мережах, а також на сайті проєкту розміщають інтерв’ю з відомими співвітчизниками, які власним прикладом доводять: бути успішними можна в будь-якому віці – все, що для цього потрібно, – нестримна віра в себе та в свої ідеї. Серед героїв ініціативи актори Лариса Кадочникова та Володимир Горянський, блогерка Ніна Дрозд та інші.
«В українському суспільстві є багато певних стереотипів щодо людей літнього віку. Вважається, що літні люди не можуть бути креативними, не здатні опанувати сучасні технології, або почати займатися нової професією. Через це ставлення, багато людей й справді не наважуються змінити власне життя й почати займатися тією справою, якою хотіли. Велика кількість таких людей опиняються поза соціумом й не мають можливості інтегруватися у суспільство. Команда компанії Viasat впевнена, що стереотипи щодо літніх людей не відповідають дійсності. Це ми знаємо на власному досвіді», – коментує Світлана Міщенко, керівниця супутникової платформи Viasat.
У компанії зазначають, що велика частина користувачів послуг Viasat – це літні люди, проте вони активно користуються цифровою продукцією та сплачують за неї онлайн, або через мобільні сервіси. Це зайвий раз доводить, що вік не може бути перешкодою для повноцінного життя й участі у житті суспільства.
«Наше завдання – стати амбасадором у боротьбі з ейджизмом в нашій країні та допомогти людям інтегруватися у суспільство та, за допомогою освіти та доступної інформації, надати їм змогу користуватися усіма необхідними технологіями, які необхідні для повноцінного життя у сучасному світі. У Viasat зараз працюють 5 штатних співробітників елегантного віку, троє з них обіймають керівні посади. Щорічно на оцінці ефективності роботи вони отримують найвищі результати, уміють працювати в команді та бути її лідерами. Наступним кроком був пошук та прийняття на стажування SMM-фахівця елегантного віку в департамент маркетингу Viasat в липні 2021 року. Наша стажерка активно долучилася до багатьох відкритих проєктів, за короткий час опанувала навички цифрової грамотності та отримала базовий рівень впевненого інтернет-користувача, пройшла спеціальні курси для стажерів у 1+1 media school. Дякуємо всім за підтримку! Ми надзвичайно зворушені, що спільні зусилля команди Viasat були належним чином оцінені громадськістю!», – підсумувала Світлана Міщенко.