Проект #забутипровік отримав найпрестижнішу премію Європи в галузі комунікацій
29 листопада у Лісабоні, Португалія, пройшов фінал European Excellence Awards 2019, де були відзначені кращі PR-кейси року. Перемогу в одній з основних категорій Change Communications здобула кампанія холдингу 1+1 media #забутипровік. Окрім соціальної ініціативи Люди Ідей+, фаворитами у різних категоріях стали проекти компаній Adidas, IKEA, Coca-Cola, Siemens, Deutsche Bank, Microsoft та інші.
«Нагорода European Excellence Awards – це ознака того, що ми на правильному шляху, а ще це крутий стимул і мотивація рухатись далі. Пишаюсь, що про #забутипровік тепер говорять на міжнародному рівні, бо наша головна задача – достукатись до мільйонів людей, надихнути їх повірити в себе та свої ідеї, незалежно від віку та інших обставин. Дякую команді, яка працює над проектом з величезною любов’ю і не збирається зупинятися на досягнутому. Далі – більше», – коментує Світлана Павелецька, директорка з маркетингових комунікацій 1+1 media.
European Excellence Awards – найпрестижніша нагорода в галузі зв’язків з громадськістю та корпоративних комунікацій в Європі, яку присуджують за видатні досягнення з 2007 року. В різний час проекти 1+1 media потрапляли в шорт-лист премії, а в 2017 році «Музей новин», організований до 20-річчя ТСН, став переможцем та отримав статуетку в регіональній категорії «Східна Європа».