«Сніданок з 1+1» та «Київстар» запустили рубрику про зв’язок поколінь
10 березня в ефірі рейтингового ранкового шоу країни «Сніданок з 1+1» відбулась прем’єра рубрики «Зв’язок поколінь», розробленої спільно з українською телекомунікаційною компанією Київстар. Запуску ініціативи передував проєкт «Смартфон для батьків» від Київстар, який допомагає старшому поколінню опанувати сучасні технології через інтерактивні онлайн-уроки, та проєкт #забутипровік від 1+1 media, головна мета якого – протидія ейджизму.
У рамках рубрики заплановано 8 епізодів з сюжетами та гостьовими студіями, героями яких стануть представники різних поколінь. Вони на власному прикладі покажуть, як долають фізичну та духовну відстань завдяки сучасним засобам зв’язку. Контент транслюватиметься щовівторка (протягом 8 тижнів) о 8:10 на каналі 1+1.
«Сніданок з 1+1» не боїться братися за теми, які дискримінують ті чи інші групи суспільства. Зокрема, більшість людей у нашій країні помилково вважає, що після 50 років життя закінчується. Проте, герої наших сюжетів, люди старшого віку, доводять протилежне. Вони постійно розвиваються, демонструють абсолютно нову для України модель поведінки та інтерес до життя. Тож ми безмежно раді співпраці з Київстаром, адже спільно розроблена рубрика «Зв’язок поколінь» є продовженням нашої ідеї щодо протидії віковій дискримінації.
«Зв’язок поколінь» – це про те, що завдяки сучасним ґаджетам рідні та близькі можуть підтримувати своїх батьків, дідусів і бабусь, утримувати душевний спокій та близькість навіть на відстані. Фактично це маленькі лайф-сторі, які дають правильні меседжі суспільству щодо об’єднання родини та ключових цінностей. Така співпраця пріоритетна та важлива для нас, тому над реалізацією проєкту працюють найкращі фахівці команди», – розповідає Юлія Жмакіна, директорка департаменту ранкового мовлення 1+1 media.
У вересні 2019 року Київстар запустив соціальний освітній проєкт «Смартфон для батьків», що покликаний допомогти старшому поколінню навчитись користуватись сучасними телефонами та використовувати усі їх переваги.
«Мета Київстар як технологічного лідера — не лише забезпечити населення якісним мобільним інтернетом, а й навчити необхідних цифрових навичок, щоб кожен зміг відчути переваги сучасних технологій — користуватись послугами онлайн, знаходити потрібну інформацію, а головне підтримувати зв’язок із найріднішими людьми – дітьми та онуками», – прокоментувала Анна Захараш, директорка з корпоративних комунікацій Київстар.
Першими героями рубрики, яка вийшла в ефір 10 березня, стали Ольга та Олександр Рябчун. Мама з сином розповіли про спільне освоєння ґаджетів і можливості, які щоразу відкриваються перед ними завдяки новітнім технологіям.