Запуск програми стажування #забутипровік та соціальної промо-кампанії на ТБ

Запуск програми стажування #забутипровік та соціальної промо-кампанії на ТБ

Група компаній 1+1 media запускає спеціальний курс програми стажування для людей поважного віку #забутипровік і запрошує кандидатів відправляти заявки на 8 різних напрямків.

1+1 media відкрила набір на спеціальний курс програми стажування #забутипровік, в рамках якої пропонує 8 вакансій з різних напрямків людям поважного віку. Спробувати себе можна буде на позиції гостьового редактора Сніданку з 1+1, кастинг-менеджера, копірайтера (канал 1+1), літературного редактора (TSN.ua), менеджера з КСВ (корпоративної соціальної відповідальності), редактора, секретаря ресепшн, сценариста-редактора (управління Big Entertainment Shows).

Стажери протягом двох місяців і 20 годин на тиждень працюватимуть у компанії, будуть залучені в корпоративне життя 1+1 media, відвідуватимуть лекції та майстер-класи. Крім цього, кожен з них отримуватиме спеціальну стипендію.

«Вирішальним критерієм у визначенні кандидатів, які пройдуть у фінал відбору, буде наявність хоча б опосередкованого досвіду або необхідних тому чи іншому напрямку навичок. Не виключено, що по завершенню програми стажування ми зможемо працевлаштувати тих, хто відповідатиме критеріям відкритих у медіагрупі вакансій, і поповнити кадровий резерв. Стажування в 1+1 media – це чудовий шанс познайомитись з особливостями роботи медіабізнесу, а також отримати крутий досвід», – коментує HR-директор 1+1 media Лариса Брувер.

Для того, щоб взяти участь в конкурсі, необхідно ознайомитись з деталями програми стажування та відправити своє резюме через форму на сайті https://ideaspeople.1plus1.ua/.  Дедлайн подачі заявки – 15 липня 2019 року.

«Наша задача – надихнути і показати, що лише сумлінна та натхненна праця, постійне самовдосконалення і пошук себе – запорука успіху. І це правило працює в будь-якій сфері життя, в кожній професії і в різному віці. Тож ми не ставимо собі за мету запросити в команду якомога більшу кількість людей поважного віку чи отримати певну кількість заявок. Головне - зміни у ставленні до віку - у суспільстві та з боку роботодавців», – коментує директор з маркетингових комунікацій 1+1 media Світлана Павелецька.

З 5 червня на каналах групи – 1+1, 2+2, Бігуді та УНІАН ТБ – транслюватиметься промо-ролик проекту, основний меседж якого: «Байдуже, скільки тобі років. Має значення лише віра в себе та свої ідеї. Час забути про вік!».

«Ми розуміємо, що найкращий спосіб донести інформацію про проект – говорити з людьми через телебачення, тому запускаємо показ промо на каналах групи. Через ролик ми закликатимемо охочих підтримати проект і «підхопити вірус» протидії віковій дискримінації»,Світлана Павелецька.

Відео доступне за цим посиланням.

Нагадаємо, 21 травня Група компаній 1+1 media презентувала соціальний проект «Люди Ідей+. #забутипровік». Мета кампанії – зруйнувати стереотипи про те, що вік має значення і що люди поважного віку не здатні розпочинати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї. Крім програми стажування, в рамках проекту публікують цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, реалізований у колаборації з відомим київським фотографом Вікторією Квіткою. Він знайомитиме українців зі справжніми Людьми Ідей+, які мають потужну історію та на власному прикладі доводять, що вік – це не завада на шляху до реалізації цілей, а рік народження не грає жодної ролі в процесі досягання успіхів. На сайті кампанії уже з’явились історії  креативного продюсера 1+1 Анатолія Єреми, народного артиста України Анатолія Гнатюка та редакторки нішевих каналів Соломії Зінчук.

Передумовою запуску проекту стало опитування, яке на замовлення медіахолдингу провела дослідницька агенція Info Sapiens. Його результати свідчать про наявність усталеного стереотипу, що розцвіт творчого мислення відбувається до 40 років. Майже дві третини опитаних вважають, що існує такий вік, коли вже пізно змінювати фах, опановувати нову спеціальність чи починати новий проект або бізнес, в середньому він складає 50-56 років. Найбільш консервативними виявилася саме старша аудиторія – майже 70% респондентів віком від 50 років вважають, що після певного віку нові проекти (у широкому сенсі) розпочинати пізно. Ознайомитись з результатами дослідження можна за цим посиланням.

Facebook-сторінка проекту – https://www.facebook.com/forgetaboutageua/.

04080, Україна, м. Київ, вул. Кирилівська, 23, офіс 1+1 media

ideaspeople@1plus1.tv